„Tarbijakaitse seaduse järgi peab üldjuhul olema niimoodi, et kui kampaania kuulutatakse välja, siis peab olema reaalselt hinnatud, kui palju müüakse,“ kommenteeris Turetsi.
Turetski sõnul ei vasta ausale kauplemisvõtte mõistele eelkõige see, et seda kampaaniat ei ole piiratud ning et tingimused ja tegelikkus ei olnud vastavuses.
"Tarbijakaitseamet on seisukohal, et nimetatud kampaanial on selged ebaausa kauplemisvõtte tunnused, mistõttu on tarbijakaitseamet menetlust alustanud,“ kommenteeris Turetski.
Turetski rõhutas, et see ei ole argument, kui kampaania lõpetatakse ära seepärast, et „toode“ lõpeb ära.
„Uue aasta alguses saab sellest uuesti rääkida, selle aasta lõpus peaksid laekuma selgitustaotlused nii Cherrylt kui ka Estonian Airilt,“ lausus Turetski.
Estonian Air tegi üleeile keskkonnas Cherry.ee kinkekaartide müügikampaania, mille katkestas ootamatu müügiedu tõttu, kuigi algselt lubati piiramatut arvu kinkekaarte.