Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomiku sõnul ei olnud Estonian Airi kampaania tarbijakaitse seadusega kooskõlas ning nende vastu alustatakse menetlust.
„Tarbijakaitse seaduse järgi peab üldjuhul olema niimoodi, et kui kampaania kuulutatakse välja, siis peab olema reaalselt hinnatud, kui palju müüakse,“ kommenteeris Turetsi.
Turetski sõnul ei vasta ausale kauplemisvõtte mõistele eelkõige see, et seda kampaaniat ei ole piiratud ning et tingimused ja tegelikkus ei olnud vastavuses.
"Tarbijakaitseamet on seisukohal, et nimetatud kampaanial on selged ebaausa kauplemisvõtte tunnused, mistõttu on tarbijakaitseamet menetlust alustanud,“ kommenteeris Turetski.
Turetski rõhutas, et see ei ole argument, kui kampaania lõpetatakse ära seepärast, et „toode“ lõpeb ära.
„Uue aasta alguses saab sellest uuesti rääkida, selle aasta lõpus peaksid laekuma selgitustaotlused nii Cherrylt kui ka Estonian Airilt,“ lausus Turetski.
Estonian Air tegi üleeile keskkonnas Cherry.ee kinkekaartide müügikampaania, mille katkestas ootamatu müügiedu tõttu, kuigi algselt lubati piiramatut arvu kinkekaarte.
Seotud lood
Estonian Air müüs eile Cherry.ee veebikeskkonna kaudu 1000-krooniseid kinkekaarte 600 krooni eest. Ostjate huvi 40 protsenti odavamat lennuhinda pakkuvate voucherite vastu oli nii suur, et lennufirma otsustas poole pealt müügi lõpetada.
Estonian Airi jaoks oli kampaania ühest küljest ootamatult edukas, teisest küljest pöördus ootamatu edu meie vastu, kommenteeris Estonian Airi Eesti turu turundusjuht Katrin Talvak veebilehel cherry.ee toimunud sooduspakkumist.
Cherry ja Estonian Air leppisid kokku järgmise ühise allahindluskampaania korraldamise osas.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.