Autor: Jaana Pikalev • 15. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estonian Air korraldab uue kampaania

Cherry ja Estonian Air leppisid kokku järgmise ühise allahindluskampaania korraldamise osas.

Eilse Estonian Air ja Cherry ühise  kampaania käigus müüdi kinkekaarte 6,5 miljoni krooni väärtuses, mis ületas kordades portaali ja lennufirma ootusi.

 „Jätkame koostöö Cherriga ja tulenevalt erakordselt suurest nõudlusest pakkume soodustustega lennupiletite ostmist ka neile, kel ost eile sooritamata jäi,“ lausus Estonian Airi Eesti turundusjuht Katrin Talvaku  selle peale, kuidas nad heastavad Cherryle seda, et rikkusid lepingut.

Talvak rõhutas ka seda, et kõigiga, kes nendega kuni keskööni ühendust võtsid, suhtlevad personaalselt ja teevad neile alternatiivse pakkumise.

Talvaku sõnul valmistuti enne kampaania algust tehtud prognooside ning Cherry.ee seniste kogemuste põhjal kampaania käigus müüma 2500 soodushinnaga kinkekaarti. „Valmistasime kinkekaarte teatava varuga, kuid kinkekaartide müügi kiirus ning kogus ületasid oluliselt meie eelnevalt teostatud prognoosid. Sellist nõudlust ja müügitempot ei osanud keegi ette näha, kuna reeglina on selles keskkonnas keskmine ostude arv kordades väiksem,“ märkis Talvak. 

“Kuna “toode” sai lihtsalt otsa, olime sunnitud kinkekaartide kampaania Cherry.ee keskkonnas lõpetama enne selle algselt planeeritud tähtaega,“ sõnas Talvak.  

Estonian Air palub vabandust kõigilt, kellele kampaania enneaegse lõppemisega pettumuse valmistas. Lennufirma teeb  eile end registreerunud inimesele, kel kinkekaarti ei õnnestunud soetada, personaalse pakkumise soodustingimustel piletiostuks Estonian Airi lendudel.

Cherry.ee tegevjuhi Priit Tompi sõnul ja Estonian Airi ühisel kohtumisel lepiti kokku, et tulenevalt suurest nõudlusest  lennupiletite vastu korraldatakse üheskoos uus ühine kampaania. „Plaanime selle tuua oma klientideni järgmise aasta esimestel kuudel, kampaania detailid selguvad lähiajal,“ märkis Tomp.

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077