Autor: Siim Sultson • 16. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Loik: madallennud toimivad

Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik kinnitas, et ehkki õhuruum on kinni, madallennud siiski toimivad.

"Lennujaam iseenesest töötab. Tohib lennata 3-4 kilomeetri kõrgusel - seega saavad lennata väikelennukid, eralennukid. Umbes 4 kilomeetrist kõrgemal on õhuruum suletud," selgitas Loik olukorda. Suurte rahvusvaheliste lendude lennukitel, mis kulgevad kõrgusel 8-9 kilomeetrit, on õhkutõusmine keelatud.

Kui kaua võiks lennukeeld Eestis kehtida?

"Sõltub asjaoludest. Senistel andmetel kehtib keeld Eesti õhuruumis öösel kella 3-ni."

Mis järgneb siis, kui keeluaeg saab läbi, kuidas saavad lennujaamad hakkama?

"Siis algab väga keeruline töö, suur ülebukkimine. See on väga keeruline logistiline ülesanne.

Ega ajaloost sellist kogemust naljalt võtta ei ole. Näiteks 2001. aasta septembris, kui lennuliiklus oli päevi häiritud, taastuti nädalajagu.

Seega võib nüüd taastumine võtta aega päevi või ka nädal. Muidugi oleneb seisaku pikkusest," rääkis Loik.

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077