• 16.04.10, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loik: madallennud toimivad

Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik kinnitas, et ehkki õhuruum on kinni, madallennud siiski toimivad.
"Lennujaam iseenesest töötab. Tohib lennata 3-4 kilomeetri kõrgusel - seega saavad lennata väikelennukid, eralennukid. Umbes 4 kilomeetrist kõrgemal on õhuruum suletud," selgitas Loik olukorda. Suurte rahvusvaheliste lendude lennukitel, mis kulgevad kõrgusel 8-9 kilomeetrit, on õhkutõusmine keelatud.
Kui kaua võiks lennukeeld Eestis kehtida?
"Sõltub asjaoludest. Senistel andmetel kehtib keeld Eesti õhuruumis öösel kella 3-ni."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mis järgneb siis, kui keeluaeg saab läbi, kuidas saavad lennujaamad hakkama?
"Siis algab väga keeruline töö, suur ülebukkimine. See on väga keeruline logistiline ülesanne.
Ega ajaloost sellist kogemust naljalt võtta ei ole. Näiteks 2001. aasta septembris, kui lennuliiklus oli päevi häiritud, taastuti nädalajagu.
Seega võib nüüd taastumine võtta aega päevi või ka nädal. Muidugi oleneb seisaku pikkusest," rääkis Loik.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele