Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik kinnitas, et ehkki õhuruum on kinni, madallennud siiski toimivad.
"Lennujaam iseenesest töötab. Tohib lennata 3-4 kilomeetri kõrgusel - seega saavad lennata väikelennukid, eralennukid. Umbes 4 kilomeetrist kõrgemal on õhuruum suletud," selgitas Loik olukorda. Suurte rahvusvaheliste lendude lennukitel, mis kulgevad kõrgusel 8-9 kilomeetrit, on õhkutõusmine keelatud.
            Kui kaua võiks lennukeeld Eestis kehtida?
          
"Sõltub asjaoludest. Senistel andmetel kehtib keeld Eesti õhuruumis öösel kella 3-ni."
Artikkel jätkub pärast reklaami
            Mis järgneb siis, kui keeluaeg saab läbi, kuidas saavad lennujaamad hakkama?
          
"Siis algab väga keeruline töö, suur ülebukkimine. See on väga keeruline logistiline ülesanne.
Ega ajaloost sellist kogemust naljalt võtta ei ole. Näiteks 2001. aasta septembris, kui lennuliiklus oli päevi häiritud, taastuti nädalajagu.
Seega võib nüüd taastumine võtta aega päevi või ka nädal. Muidugi oleneb seisaku pikkusest," rääkis Loik.
 
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.