Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik kinnitas, et ehkki õhuruum on kinni, madallennud siiski toimivad.
"Lennujaam iseenesest töötab. Tohib lennata 3-4 kilomeetri kõrgusel - seega saavad lennata väikelennukid, eralennukid. Umbes 4 kilomeetrist kõrgemal on õhuruum suletud," selgitas Loik olukorda. Suurte rahvusvaheliste lendude lennukitel, mis kulgevad kõrgusel 8-9 kilomeetrit, on õhkutõusmine keelatud.
Kui kaua võiks lennukeeld Eestis kehtida?
"Sõltub asjaoludest. Senistel andmetel kehtib keeld Eesti õhuruumis öösel kella 3-ni."
Mis järgneb siis, kui keeluaeg saab läbi, kuidas saavad lennujaamad hakkama?
"Siis algab väga keeruline töö, suur ülebukkimine. See on väga keeruline logistiline ülesanne.
Ega ajaloost sellist kogemust naljalt võtta ei ole. Näiteks 2001. aasta septembris, kui lennuliiklus oli päevi häiritud, taastuti nädalajagu.
Seega võib nüüd taastumine võtta aega päevi või ka nädal. Muidugi oleneb seisaku pikkusest," rääkis Loik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.