Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter jäi Rostocki liini teemal kidakeelseks, konutamajäänud laevede saatuse teemast rääkimata.
"Pole nagu otustatud veel midagi....," kostis Kitter Rostocki liini teemalise pärimise peale,"Praegu ei tea. Sõltub asjaoludest. Praegu on kaupa ka vähe..."
"Oleme hetkel peatanud oma Rostocki sõitmised," lisas ta siis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kas ei teki oht, et kui Tallink liini taaskäivitamisega palju viivitab, võtab selle üle keegi teine? Soomlaste sõnul on selleks näiteks Finnlines.
"Eks see ole igaühe otsustada, kus sõita," vastas Kitter muhelusega.
Mis ikkagi olid põhjused, et Rostocki liin seiskus? Hilissügisel oli juttu laevade talvisest hooldusest ja ka liini vähesest tasuvusest.
"Nii see kui teine, mõlemad," sõnas Kitter.
Kas Rostocki liini seisak on seotud seismajäänud laevade liisimisega Kanadsse? Mis sellest on saanud?
"Sellel teemal on meil juba korra juttu olnud. Ma hetkel ei saa kommenteerida," tuli viisakas ja napp vastus.
Seotud lood
Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter laevade liisimist Kanadasse ei kinnitanud ega lükanud ümber.
Kanada laevafirma kavatseb oma liinisõitudeks liisida kaks laeva Tallinkilt, teatab Chronicle Herald.
Kui Tallink veel venitab Rostocki liini taasavamisega, haarab seal võimust Finnlines. Tallinki vastused järelepärimistele on segased, ilmneb Kauppalehtist.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.