Autor: Siim Sultson • 11. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallink laevade liisimist ei kommenteeri

Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter laevade liisimist Kanadasse ei kinnitanud ega lükanud ümber.

"Kahjuks pean vastama nii, et see on info, mis on börsifirmale tundlik info ja ma ei saa kommenteerida," kõlas Kitteri viisakas ja napp vastus, kui uurisin, kas on tõepõhja infol, justkui oleks Tallink Grupil plaanis liisida kaks laeva Kanadasse.

 

Tegemist on hilissügisel seiskunud Tallinn-Helsingi-Rostocki liinilt üle jäänud moodsate parvlaevadega Superfast VII ja Superfast VIII, mida Kanada väljaande Chronicle Herald andmeil on Tallink Grupp valmis liisima Kanada laevafirmale Marine Atlantic. Viimane otsib koostöös kohaliku parlamendi ja valitsusega liinile Newfoundland-Cape Breton kahte 200 meetrist laeva. Laevade vajadus ja Tallinki valmisolek tehinguks on tekitanud Kanadas arutelu. Mängus on ka Kanada riigi poolt tehingu nimel vajadusel eraldatav summa 2,013 miljardit krooni.

Seni kurseerib sellel liinil üks laev nimega Atlantic Vision, kuid nüüd on vaja veel kahte laeva. Et Atlantic Vision on endine Superfast IV, siis tehniliselt sobivad Tallinki konutama jäänud Superfast VII ja Superfast VIII talle sõsarlaevadena kaaslasteks kui rusikad silmaauku.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077