"Viking Line teeb vaid müügikampaaniat....neid tehakse pidevalt," püüdis Tallinki juhatuse liige Lembit Kitter sõnastada oma vaatenurka konkurendi 78 kroonistele kruiisipiletitele.
"Kuidagi raske on nagu öelda.. eks ikka tegutseme, et pakkuda head hinda, kuid asi ei seisne ju vaid hinnas..., aga eks ühekordne kampaaniahind ikka avaldab mõju. Kuid ma ei näe siin probleemi," seletas ta.
Teemal Tallink Silja ja Rostocki liin teatas Kitter, et reise ei katkestatud. "Me pole katkestanud, vaid laevad vajavad talvist tehnohoolt," ütles ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"...jah, veomahtudega on see seotud ka," lisas ta viivu möödudes," need on ju tegelikult alla läinud ja nii oli otstarbekam teha laevadele paar kuud tehnohooldust, detsembris tulevad uued veograafikud üles."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Silja katkestab Rostocki sõidud kaheks kuuks, kuna kaubatarned on kõvasti langenud ning sõitude taastumise lõplik aeg on lahtine, teatab Taloussanomat.
Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter laevade liisimist Kanadasse ei kinnitanud ega lükanud ümber.
Sügavates võlgades AS Tallink Grupp maksab lähema kahe aasta jooksul oma võlgadest vaid pooled, teatab Taloussanomat.
Viking Line alustas karmi hinnasõda Tallinna-Helsingi liinil, küsides jõuluperioodil ülelahe kruiisisõidu eest vaid 78 krooni, teatab Taloussanomat.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.