Kui Tallink veel venitab Rostocki liini taasavamisega, haarab seal võimust Finnlines. Tallinki vastused järelepärimistele on segased, ilmneb Kauppalehtist.
Tegemist on hilissügisel seiskunud Tallinn-Helsingi-Rostocki liiniga, millest jäid üle 200-meetrised parvlaevad Superfast VII ja Superfast VIII. Toona, novembri lõpus oli põhenduseks laevade korraline talvine tehnohooldus. Uue hooaja graafikuid pole seni ikka välja tulnud. Firma ise lubab teatada uusimatest võimalikest muudatustest....
Tallink Silja tegevjuhi asetäitja Pasi Näkki sõnul peaks uuem Rostocki liini alane teave ilmuma firma kodulehele mai alguses.
Tema seletusel uuritakse edasi erinevaid võimalusi. Siiski ta ei öelnud, mis võimalusi...
Vahepealsel talvel püüti neid laevu suunata Haiiti päästetöödele, samuti ka rentida Kanadsse. Kuid viimases tekkis vaidlus ja vastuseis, kuna leiti, et parem on laevad ikka ise ehitada - raha jääb kodumaale ja inimesed saavad tööd. Pealegi on euroliidualalt pakutavad Tallinki laevad pea kümneaastased.
Superfast VII ja Superfast VIII laevad sai
Tallink aastal 2006, kui osteti ära
kreeklaste Superfast Ferries Läänemere äri. Samal aastal ostis Tallink ära ka Silja Line´i.
Kui Tallink loobub Rostocki liinile naasmisest, siis jääb Saksa suunaliste reiside ainsaks võimaluseks itaallaste Grimaldi perekonnale kuuluv Finnlines, mis kulgeb Travemünde-Helsingi, Rostock-Gdynia-Helsingi liinidel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Silja katkestab Rostocki sõidud kaheks kuuks, kuna kaubatarned on kõvasti langenud ning sõitude taastumise lõplik aeg on lahtine, teatab Taloussanomat.
Silja Euroopa nädalavahetuse aegne juhtimishäire võib Soome meresõidu alase emeriitprofessori Jorma Taina sõnul kahjustada Tallink-Silja mainet, edastab Taloussanomat.
Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter jäi Rostocki liini teemal kidakeelseks, konutamajäänud laevede saatuse teemast rääkimata.
Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter laevade liisimist Kanadasse ei kinnitanud ega lükanud ümber.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.