Silja Euroopa nädalavahetuse aegne juhtimishäire võib Soome meresõidu alase emeriitprofessori Jorma Taina sõnul kahjustada Tallink-Silja mainet, edastab Taloussanomat.
Tema seletusel võivat klinedid hakata kartma laevu, mida kahtlustatavasti laevafirma hooldab halvasti. Lisaks on muret tekitav ka Rootsisse sõitvate Tallink-Silja laevade kõrge iga.
Taina kinnitusel jälgitakse Soomes Tallinki käekäiku teraselt, kuna seni peeti Siljat ju soomlaste superbrändiks, mille aga eestlased ära ostsid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Selle aasta jaanuaris vajus AS Tallink Grupil kaubavedu miinusesse viiendikuga, reisjatevedu veidi vähemaga - põhjavedaja olematu Saksa liin, ilmneb laevafirma teatest.
Sügavates võlgades AS Tallink Grupp maksab lähema kahe aasta jooksul oma võlgadest vaid pooled, teatab Taloussanomat.
Kui Tallink veel venitab Rostocki liini taasavamisega, haarab seal võimust Finnlines. Tallinki vastused järelepärimistele on segased, ilmneb Kauppalehtist.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.