Silja Euroopa nädalavahetuse aegne juhtimishäire võib Soome meresõidu alase emeriitprofessori Jorma Taina sõnul kahjustada Tallink-Silja mainet, edastab Taloussanomat.
Tema seletusel võivat klinedid hakata kartma laevu, mida kahtlustatavasti laevafirma hooldab halvasti. Lisaks on muret tekitav ka Rootsisse sõitvate Tallink-Silja laevade kõrge iga.
Taina kinnitusel jälgitakse Soomes Tallinki käekäiku teraselt, kuna seni peeti Siljat ju soomlaste superbrändiks, mille aga eestlased ära ostsid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Selle aasta jaanuaris vajus AS Tallink Grupil kaubavedu miinusesse viiendikuga, reisjatevedu veidi vähemaga - põhjavedaja olematu Saksa liin, ilmneb laevafirma teatest.
Sügavates võlgades AS Tallink Grupp maksab lähema kahe aasta jooksul oma võlgadest vaid pooled, teatab Taloussanomat.
Kui Tallink veel venitab Rostocki liini taasavamisega, haarab seal võimust Finnlines. Tallinki vastused järelepärimistele on segased, ilmneb Kauppalehtist.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.