Kanada laevafirma kavatseb oma liinisõitudeks liisida kaks laeva Tallinkilt, teatab Chronicle Herald.
Kanada laevafirma Marine Atlantic kavatseb lähiajal liisida kaks 200 meetrist laeva Euroopast, et parandada teenindust liinil Newfoundland-Cape Breton. Hetkel kulgeb sel liinil üks laev nimega Atlantic Vision, nüüd on lisaks vaja veel kahte.
Asi on parlamaendis arutlusel, valitsus tahab asja veel kaaluda, oponendid näeksid hea meelega liinil kulgemas kohalikke, Kanadas ehitatud laevu. Kõne all on sealse transpordiministri lubatud 2,013 miljardi krooni eraldamine riigieelarvest, et liisida kaks kiiret ja hetkel käigusolevat parvalaeva, mis on sarnased Atlantic Visioniga.
Parlamendisaadik liberaal Gerry Byrne seletas, et transpordiminister John Baird pidas paremaks kahe laeva liisimist. "Nagu tellimise peale on ühel firmal just nüüd võimalik välja panna kaks Atlantic Visioni sõsarlaeva," lisas Byrne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti laevafirma Tallink Group just hiljuti, 2009. aasta lõpus võttis teenistusest maha Superfast VII ja Superfast VIII Tallinn-Helsingi-Rostocki ebarentaablilt liinilt. Nüüd aga otsib Tallink laevadele rakendust, kirjutab väljaanne.
Marine Atlanticu laev Atlantic Vision oli varem Superfast IV, mis hoolimata vahepealsest kahest tulekahjust ja kerekahjustustest teenib edukalt.
Siiski pole veel valitsus ja Marine Atlantic otsustanud, kas hakatakse Atlantic Visioni sõsarlaevu liisima. Kui valitsus kaldub 2,013 miljardi krooni eest kahe aasta jooksul Euroopa taustaga laevu liisima, siis opositsioon leiab, et see summa maksumaksjate raha kuluks hädasti ära Kanada laevaehitajatele.
Seni arutlused käivad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter jäi Rostocki liini teemal kidakeelseks, konutamajäänud laevede saatuse teemast rääkimata.
Kui Tallink veel venitab Rostocki liini taasavamisega, haarab seal võimust Finnlines. Tallinki vastused järelepärimistele on segased, ilmneb Kauppalehtist.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.