• 22.02.10, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vähi: kaupa ja konteinereid on külluses, kuid on kaks viga...

Transiidiärimees ja Silmet Grupp AS juhatuse esimees Tiit Vähi sõnul oleks Venemaa ennustatud konteinerite sadu igati reaalne, kui vaid Eestis saadaks lahti kahest veast.
"Üldiselt ma ei näe sellist probleemi, et Eesti transiit peaks puudust tundma. Kuid meil on kaks probleemi: ei saada raudteeveo plaane ja maantee piiriületuspunktid lasevad läbi autosid 3-4 korda vähem, kui see tegelikult oleks võimalik. Siin on poliitiline põhjus," teatas Vähi.
Tema sõnul pole mõtet arvestada, kui palju läheb kaupa idast läände või läänest itta.... kaupa on tegelikult piisavalt. "Meil pole mõtet joonistada graafikuid ja tegeleda kinematograafiaga. Siin on põhjus poliitilistes kokkulepetes, õigemini poliitiliste kokkulepete puudumises," pahandas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 

Seotud lood

Uudised
  • 22.02.10, 12:39
Algab konteinerivõimsuste ülejäägi paisumine
Venelaste hinnangul toob alanud aasta kaasa suureneva konteinerimahtude ülejäägi, mis ülejärgmisel aastal ähvardab kasvada vähemalt üle pooleteisekordseks. Siit arvestusest on välja jäetud transiit läbi Baltikumi ja Soome, teatab Logistics Finland.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele