Transiidiärimees ja Silmet Grupp AS juhatuse esimees Tiit Vähi sõnul oleks Venemaa ennustatud konteinerite sadu igati reaalne, kui vaid Eestis saadaks lahti kahest veast.
"Üldiselt ma ei näe sellist probleemi, et Eesti transiit peaks puudust tundma. Kuid meil on kaks probleemi: ei saada raudteeveo plaane ja maantee piiriületuspunktid lasevad läbi autosid 3-4 korda vähem, kui see tegelikult oleks võimalik. Siin on poliitiline põhjus," teatas Vähi.
Tema sõnul pole mõtet arvestada, kui palju läheb kaupa idast läände või läänest itta.... kaupa on tegelikult piisavalt. "Meil pole mõtet joonistada graafikuid ja tegeleda kinematograafiaga. Siin on põhjus poliitilistes kokkulepetes, õigemini poliitiliste kokkulepete puudumises," pahandas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Venelaste hinnangul toob alanud aasta kaasa suureneva konteinerimahtude ülejäägi, mis ülejärgmisel aastal ähvardab kasvada vähemalt üle pooleteisekordseks. Siit arvestusest on välja jäetud transiit läbi Baltikumi ja Soome, teatab Logistics Finland.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.