Venelaste hinnangul toob alanud aasta kaasa suureneva konteinerimahtude ülejäägi, mis ülejärgmisel aastal ähvardab kasvada vähemalt üle pooleteisekordseks. Siit arvestusest on välja jäetud transiit läbi Baltikumi ja Soome, teatab Logistics Finland.
Venemaa hinnangul peaks see ülejääk, ilma Balti riike ja Soomet läbivat transiiti arevstamata, 2010. aastaks olema tervikuna 500 000 TEU-d, ülejärgmisel aastal (2012) koguni 840 000 TEU-d.
Põhjused on Ust-Luga NCC terminali ja Peterburi konteinerterminali käiku minekus.
Kui konteinerveoga seotud projektid Muugal, Bronkas, Riias, Murmanskis ja Kaliningradis kõik käivituvad, siis on aastaks 2012 oodata selleks näitajaks lausa 1 500 000 TEU-d.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas jääb puudu logistilistest võimsustest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Transiidiärimees ja Silmet Grupp AS juhatuse esimees Tiit Vähi sõnul oleks Venemaa ennustatud konteinerite sadu igati reaalne, kui vaid Eestis saadaks lahti kahest veast.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.