Autor: Siim Sultson • 6. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vene toll taas aastas 1982

"Aeg on Vene tollis taas aastas 1982, kui Brežnev kolinal auku lasti," pahvatas Transring Tartu OÜ juht Jaak Kivisild.

Nagu toona nõuti Saksamaalt Nõukogude Liitu tulnud kraana poltide metalli koostist, nii ka nüüd taheti Kivisillalt üle piiri viidavate plekikruvide metallimarki. "Vene toll suhtleb eestlaste, lätlaste, leedulastega ühesuguse idiootsusega... Tegelikult on see suhtumine eestlastesse veelgi nõmedam," pahandas ta.

Seega pitsitab Vene toll idapiiril pidevalt. "Vene toll käitub absoluutselt valimatult!"

"Ma ei ole kuulnud, et Läti poolelt oleks püütud Eesti kaudu salakaupa itta sokutada. Nii lihtsalt se nüüd ka ei käi.... Pealegi kui lätlased maksid need 6,6 miljonit, siis eks see oli ikka tuli neil teha TIR konventsioonide raames... sest kaubasaajad Venemaal jätsid tõenäoliselt lihtsalt maksmata ja vedaja pidi tasuma...," arutles ta.

"Mul on infot, et Vene kaubasaajatelt püüab sealne toll saada aastas saamata tulu kätte ükskõik milliste vahenditega, näiteks määrates üle mõistuse kõrgeid tariife...," osutas Kivisild idas valitsevale segadusele.

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077