"Meie huvi on öelda, et oleme olemas, oleme huvitatud Euroopa-Aasia koostööst, meil on väga arenenud infrastruktuur," loetles majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts esmaspäeval algava ASEMi kohtumise Eesti poolseid eesmärke.
Tuleva nädala esmaspäeval algaval 47 Euroopa ja Aasia riigi transpordiministrite kohtumisel (ASEM - The Asia-Europe Meeting) Vilniuses vaagitakse kriisist toibuvas maailamas kaubandussidemete edendamise võimalusi.
Kohtumisel on riigid siiski esindatud erineval tasemel. Eesti poolelt läheb ministri asemel sinna asekantsler Eero Pärgmäe. "Meie esindaja võtab sõna, et oleme kohal, oleme valmis koostööks, meil on positiivseid kogemusi," lisas Parts.
Tema seletusel on Eesti huvi, et loodavate ülemaailmsete kaubanduskoridoride raames arvestataks peale riikide koostöö ka firmade vaba konkurentsi. Vältida tuleb protektsioniosmi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.