Kui 2007. aastal uppusid lennufirmad kümnendi suurima tarbijakaebuste all, siis 2008. aastal teenindasid nad küll vähem inimesi, kuid seda paremini.
USA valitsuse statistikat uurinud teadlased teatasid, et USA lennunduse teenindus oli 2008. aastal nelja aasta parim, vahendas AP. Kõige parem USA lennufirma oli Hawaiian Airlines, talle järgnesid AirTran Airways ja Jet Blue. 17 vaadeldud lennufirmas suured tegijad nagu American, Continental, Delta ja United olid keskel, viletsamad olid pisikesed piirkondlikud ettevõtted.
Lennufirmade teenindus aastaga paranes, graafikust peeti paremini kinni ja pagasit kaotati vähem. Ka ei jäänud inimesi lendudest nii palju maha, kuna lende ei olnud nii palju ülebroneeritud, mis oli 2007. aastal suur probleem, kui nõudlus oli pakkumisest suurem.
Ka mõned halvad asjad: vähem lende, kõrgemad hinnad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2007. aastal tehti 100 000 reisija kohta 1,42 kaebust. 2008 aastal kahes see 1,15 kaebuseni. Parim tulemus oli Southwest Airlinesil, kelle 100 000 reisijast oli kaebusi vaid 0,25 inimesel, samas viletsaim tulemus oli US Airwaysil, kelle kohta kaebas 2,25 reisijat 100 000st.
Pooled kaebused olid pagasi kadumiste ja lendude hilinemiste kohta.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.