• 13.01.09, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ja Läti sadamad kaotavad kaubamahtu Klaipedale

Kaubamahte on suutnud kasvatada vaid Riia ja Klaipeda sadamad, ülejäänute käive on kõvasti vähenenud.
Riia sadama mullused tulemused ületavad tunamulluseid 14%, ulatudes 29,6 miljoni tonnini, vahendas aripaev.ee. Järsult, tervelt kolmandiku võrra, suurenes kivisöe vedu. Praegu moodustabki poole Riia sadama kaubaveo mahust söetransiit.
Läti suuruselt teine sadam, Ventspils, kaotas kaubaveo mahus 8%. Peamiselt vähenes nafta ja naftasaaduste transiit, mis kahanes vastavalt 27% ja 10,7%. Ümberlaaditavate mineraalide maht vähenes viis korda.
Klaipeda sadam kasvatas naftaveo mahtu 31%. Kogu veomaht suurenes 9,2% 29,9 miljoni tonnini.
Kõige kehvemas seisus oli Tallinna sadam, mis kaotas veomahtudes 20%. Samas ei jää sadama veomaht praegu oluliselt konkurentide omast maha, ulatudes 29 miljoni tonnini. Veomaht vähenes kõikide kabagruppide lõikes välja arvatud konteinerid, mida laaditi sama palju kui 2007. aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele