• 07.03.08, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa kehtestab väetisele kõrgema hinna

Venemaa kavatseb kevadel maksustada väetise ekspordi, kuna siseriiklikuks tarbeks on väetist väheks jäänud, vahendas Vesti.
Venemaa põllumajandusminister Aleksei Gordejev ütles eilsetes uudistes, et riik plaanib tõsta mineraalväetiste eksporti maksu senisest8,5- 9%ni. Uued maksud kehtestatakse kuu aja pärast, ehk siis 6 maiks.
Ministri sõnul loodetakse uute maksumääradega vähendada väetiste eksporti.„Tänase seisuga eksporditakse Venemaalt ligi 90% väetisest ning ainult 10% jääb meie endi kasutada. Maksumäärade muutusega loodab riik vähendada eksporditava väetise kogust.
Transportteenuseid pakkuv ettevõtte DBT, kes muuhulgas osutab Muuga sadamas laevadele ka laadimis- ja lossimisteenust, juhi Sergi Oleiniku sõnul on see normaalne, et Venemaa just enne kevadet väetise ekspordi maksumäära tõstab.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„See on täiesti normaalne, et riik vastu kevadet suurendab väetise ekspordi maksu. Nii teevad paljud riigid, mitte ainult Venemaa. Kevadeti on nõudlus väetise järgi siseturul suurem, kuna kõik väetavad maad. Kõrgemat maksu kehtestades loodab ta väetise eksporti piirata. Selles ei ole midagi imelikku. Ma ei imesta, kui suvel, mil nõudlus on väiksem, vähendab Venemaa piiranguid,“ sõnas Oleinik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele