Logistikafirma DHL võtab Tallinna ja
Helsinki vahel igal tööpäeval toimuvatel lendudel alates tänasest kasutusele
senisest suurema kaubalennuki. BAe-ATP tüüpi lennuk võimaldab igal lennul
transportida kuni 8500 kilo kaupa.
"DHL ei transpordi enam ainult dokumente ning meie klientide saadetiste maht kasvab iga aastaga keskmiselt 20%." põhjendas uue lennuki kasutuselevõtmist DHL Estonia AS tegevjuht Evert Kreek, et suurem lennuk tagab raskemate saadetiste kiiret ja usaldusväärset kohaletoimetamist. Ehkki alles möödunud sügisel tuli kasutusele uus lennuk, mis mahutas maksimaalselt 4,5 tonni kaupa, möönis Kreek, et praegu sisse tulevad kaubamahud ületavad selle piiri.
Uue lennuki kasutuselevõtmine suurendab saadetiste käsitlemise kiirust - lennukisse konteinerite laadimisel kasutatakse highloader-tüüpi tõstukit, mis võimaldab kokku hoida lennuki laadimiseks kuluvat aega.
"Uus lennuk on üks näide pidevatest investeeringutest, mida DHL teeb saadetiste kohaletoimetamise kiirendamiseks. Liigume selles suunas, et enamus saadetisi oleks Euroopa piires kohale toimetatud järgmisel tööpäeval juba enne kella 12:00. Kindlasti tuleb uus lennuk kasuks ka Eesti klientide Hiinast ning Hongkongist pärinevate ja pidevalt suurenevate kaubavoogude haldamisel," lisas DHLi müügi-ja turundusjuht Elar Killumets.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.