Tallink tõstab hindu. Tõstku aga! Konkurents võimaldab kliendil jalgadega hääletada. Ent me ei saa jätta ka suurettevõtte südamele koputamata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
“Kui sibul otsib sellerit, on selles midagi kahtlast?” uuriti vanas satiirilises telesaates. Bestsellerid, millest õigupoolest juttu oli, ongi oma hinda väärt. Ja kui ettevõte tõstab hindu, pole selles esimese hooga midagi kahtlast. Kui nõudlust jagub, läheb toode ja teenus kenasti kaubaks, olgu müügiks laevareis või teatripilet.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Logistikafirma juht: Tallink tulistab iseendale jalga
Võrreldes eelmise aastaga vähenes Tallinki maht novembris kõigis valdkondades ‒ vähem veeti nii inimesi, kaupa kui ka sõidukeid. Eriti drastiliselt on kukkunud kaubamahud Eesti-Rootsi suunal: koguni 26% võrra.
Autovedajad said Tallinki järsu hinnatõusu peale pahaseks ja kipuvad konkurentide poole. Tallinki juht Paavo Nõgene tõi välja, et Tallinna—Helsingi liini hind on viie aastaga tõusnud 5%, samal ajal kui inflatsioon on tõusnud 40,8% ja kütus kallinenud Tallinki jaoks 60% — seda arvestades ei ole tegemist suure hinnatõusuga.
Tallink Group suutis analüütikute prognoose kergelt ületada, kuigi teenis kolmandas kvartalis eelmisest aastast vähem kasumit. Enlight Researchi asutaja Mattias Wallander toob Infortari suurosaluse puhul välja nii positiivseid kui negatiivseid külgi.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.