Võrreldes eelmise aastaga vähenes Tallinki maht novembris kõigis valdkondades ‒ vähem veeti nii inimesi, kaupa kui ka sõidukeid. Eriti drastiliselt on kukkunud kaubamahud Eesti-Rootsi suunal: koguni 26% võrra.
- Eesti ja Soome vahet sõidab shuttle -laev MyStar. Novembris kasvas reisijate arv vaid sel suunal. Foto: Andras Kralla
Tallink Grupp vedas novembris ligi 370 000 reisijat, mida on 1,9% vähem kui eelmise aasta novembris. Veetud kaubaveoühikute maht vähenes 19,4%, ühikulises arvestuses langes see 21 409 ühikuni. Veetud reisijate sõidukite arv vähenes 6,3% ning ületas pisut 47 000 ühikut, selgub börsiteatest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Group suutis analüütikute prognoose kergelt ületada, kuigi teenis kolmandas kvartalis eelmisest aastast vähem kasumit. Enlight Researchi asutaja Mattias Wallander toob Infortari suurosaluse puhul välja nii positiivseid kui negatiivseid külgi.
Viis aastat Tallinki juhatusse kuulunud Kadri Land alustab tööd kliimaministeeriumi strateegia ja innovatsiooni asekantslerina.
Tallinki värskelt avaldatud majandustulemustest selgub nii käibe langus kui ka puhaskasumi märkimisväärne vähenemine.
Äripäev koostas viiendat aastat järjest Eesti otsustajate TOP 200, mis mõõdab äriliidrite mõjuvõimu ja reaalset kokkupuudet otsuste langetamisel. Logistikauudised võttis omakorda luubi alla 500 Eesti mõjukamat ja noppis neist välja 60 ettevõtjat, kes ühel või teisel viisil on seotud transpordi või logistikaga.
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.