Tallink Grupp peab end teisel poolaastal tõestama, et dividendipoliitikas välja käidud omanikutulu ka sel aastal välja maksta.
Foto: Liis Treimann
Kui eelmise aasta teises kvartalis teenis Tallink 33,4 miljonit eurot puhaskasumit, siis tänavu vaid 6,1 miljonit eurot ehk enam kui viis korda vähem. Ettevõtte käive kahanes 230 miljonilt eurolt 210 miljonile eurole.
Äripäev koostas viiendat aastat järjest Eesti otsustajate TOP 200, mis mõõdab äriliidrite mõjuvõimu ja reaalset kokkupuudet otsuste langetamisel. Logistikauudised võttis omakorda luubi alla 500 Eesti mõjukamat ja noppis neist välja 60 ettevõtjat, kes ühel või teisel viisil on seotud transpordi või logistikaga.
Alates homsest, reedest, 31. maist, opereerib Tallink Silja Line ettevõtte Tallinna–Stockholmi laevaliini kahe laevaga: Baltic Queeni kõrvale asub reisiparvlaev Victoria I, mis suurendab reisimisvõimalusi suvisel turismi kõrghooajal.
14. mail anti Taanis Odense sadamas Tallink Grupile üle ettevõtte laev Superfast IX (praeguse nime all Atlantic Vision), mis on viimased 15 aastat olnud prahitud Kanadasse ning opereerinud liinil Newfoundlandi saare ja Nova Scotias paikneva Sydney linna vahel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.