• 21.09.19, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liisa Pakosta: parandada tuleb ka teiste, mitte vaid autojuhtide võimalusi

Kui me vaatame võrdseid võimalusi, siis peaks riiklik taristuarendus arvestama esimese põhimõttena kõikide inimeste võimaluste parandamisega: ühistranspordiga liikujatega, jalakäijatega, ratturitega, kirjutab võrdsete võimaluste volinik Liisa Pakosta.
Liisa Pakosta.
  • Liisa Pakosta. Foto: Arvo Meeks / Valgamaalane / Scanpix
Toon lihtsa näite – kui praegune maantee on bussi liikumiseks piisav, siis ainuüksi autojuhile täiendava mugavuse pakkumine peaks liikuma samas rahastusmahus nagu jalakäijate või ratturite või ühistranspordiinvesteeringute tegemine.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.09.19, 19:14
Helir-Valdor Seeder: tee-ehituse projekti peaks valmistama ja ajatama kriisiks
Eestis valitseb üksmeel vajaduses teedevõrk senisest kiiremini välja ehitada ja renoveerida. Paraku ei ole meil olnud aga üksmeelt ega ka selgeid finantslahendusi, kuidas teede ehitust ja renoveerimist oluliselt kiirendada, kirjutab Isamaa esimees Helir-Valdor Seeder Äripäeva arvamusliidrite küsitluse vastuses.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele