• 18.09.19, 19:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helir-Valdor Seeder: tee-ehituse projekti peaks valmistama ja ajatama kriisiks

Eestis valitseb üksmeel vajaduses teedevõrk senisest kiiremini välja ehitada ja renoveerida. Paraku ei ole meil olnud aga üksmeelt ega ka selgeid finantslahendusi, kuidas teede ehitust ja renoveerimist oluliselt kiirendada, kirjutab Isamaa esimees Helir-Valdor Seeder Äripäeva arvamusliidrite küsitluse vastuses.
Helir-Valdor Seeder.
  • Helir-Valdor Seeder.
  • Foto: Elmo Riig / Sakala / Scanpix
Ettepanek ehitada riigi põhimaanteed neljarealiseks koostöös erasektoriga PPP-projektiga väärib kindlasti tõsist kaalumist. Sellised suuremahulised projektid eeldavad mõjuanalüüse, et välja selgitada, millised on PPP või laenudega finantseerimise pikaajalised mõjud. Samuti tuleb välja selgitada, kas PPP või laenudega teede ehitamise finantseerimise skeemid ei lähe vastuollu riigieelarve tasakaalu põhimõttega ja Euroopa Liidu eelarvereeglitega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele