• 26.05.25, 14:52

Diisliskandaal: kahele endisele VW juhile mõisteti reaalne vangistus

Saksamaa Braunschweigi kohus mõistis pärast neli aastat kestnud kohtuprotsessi kaks Volkswageni endist osakonnajuhti süüdi diiselautode heitgaasiandmetega manipuleerimises ning määras neile reaalsed vanglakaristused. Veel kahele juhile määrati tingimisi karistused.
Volkswageni diisliskandaalis ootab lahendust veel neli kriminaalasja, milles on kokku 31 süüdistatavat.
  • Volkswageni diisliskandaalis ootab lahendust veel neli kriminaalasja, milles on kokku 31 süüdistatavat.
  • Foto: ChatGPT
Kaks endist Volkswageni juhtivtöötajat tunnistati süüdi kelmuses ja mõisteti vanglasse. Otsuse kuulutas esmaspäeval, 26. mail välja Braunschweigi maakohus. Kaks ülejäänud nn diiselskandaalis süüdistatavat said tingimisi karistused. Kohtuprotsess kestis peaaegu neli aastat, kirjutab Saksa rahvusringhääling Deutsche Welle.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.24, 09:14
Autode heitkoguste vähendamine – lihtsam öelda kui teha
Euroopa Kontrollikoja 24. jaanuaril avaldatud eriaruande kohaselt ei ole ELi uute sõiduautode CO2 heite vähendamise eesmärgid saavutatavad seni, kuni pole täidetud olulised eeltingimused.
Uudised
  • 26.05.20, 08:21
Märgiline kohtuotsus sunnib Volkswagenit klientidele hüvitist maksma
Saksamaa märgiline kohtuotsus sunnib Volkswagenit kompenseerima kümnete tuhandete klientide nõudeid, kirjutab Financial Times.
Uudised
  • 17.06.20, 09:35
Saksa kohtuotsus sillutab Eesti autoomanikele teed osturaha tagasinõudmiseks
Sügisest peavad kõik nn Dieselgate´i autode omanikud sõiduki laskma tootjal “korda” teha, kuid värsked uudised Saksamaalt annavad senisest enam põhjust võtta ette kohtutee, et kogu auto eest makstud raha tootjalt tagasi küsida.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele