Sügisest peavad kõik nn Dieselgate´i autode omanikud sõiduki laskma tootjal “korda” teha, kuid värsked uudised Saksamaalt annavad senisest enam põhjust võtta ette kohtutee, et kogu auto eest makstud raha tootjalt tagasi küsida.

- Klauberg Advokaadibüroo advokaadi Theis Klaubergi sõnul soovisid autoostjad saada Saksa tehnika kvaliteeti, võimsat mootorit ja keskkonnasäästlikke sõiduomadusi, kuid kõik osutus valeks.
- Foto: Andras Kralla / Äripäev
Suurte autotootjate sõidukite petutarkvara, mis ülevaatusel lülitab auto mootori režiimile, kus tekib vähem heitgaase, puudutab üle maailma miljoneid ja Eesti tuhandeid autoomanikke. Suurtootjale Volkswagen on see maksma läinud 30 miljardit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.