• 17.06.20, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa kohtuotsus sillutab Eesti autoomanikele teed osturaha tagasinõudmiseks

Sügisest peavad kõik nn Dieselgate´i autode omanikud sõiduki laskma tootjal “korda” teha, kuid värsked uudised Saksamaalt annavad senisest enam põhjust võtta ette kohtutee, et kogu auto eest makstud raha tootjalt tagasi küsida.
Klauberg Advokaadibüroo advokaadi Theis Klaubergi sõnul soovisid autoostjad saada Saksa tehnika kvaliteeti, võimsat mootorit ja keskkonnasäästlikke sõiduomadusi, kuid kõik osutus valeks.
  • Klauberg Advokaadibüroo advokaadi Theis Klaubergi sõnul soovisid autoostjad saada Saksa tehnika kvaliteeti, võimsat mootorit ja keskkonnasäästlikke sõiduomadusi, kuid kõik osutus valeks.
  • Foto: Andras Kralla / Äripäev
Suurte autotootjate sõidukite petutarkvara, mis ülevaatusel lülitab auto mootori režiimile, kus tekib vähem heitgaase, puudutab üle maailma miljoneid ja Eesti tuhandeid autoomanikke. Suurtootjale Volkswagen on see maksma läinud 30 miljardit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele