• 09.12.24, 11:44

GScani arendatav metoodika hakkab hindama Eesti sildade seisukorda

Tehnoloogiaettevõte GScan hakkab Riigikantselei tellimusel arendama sildade toimivuse ja konstruktsiooni seisukorra hindamist.
Täna on suurimaks probleemiks, et silla sisekonstruktsiooni ei ole võimalik hinnata. GScani lahendus aitab seda lahendada.
  • Täna on suurimaks probleemiks, et silla sisekonstruktsiooni ei ole võimalik hinnata. GScani lahendus aitab seda lahendada.
  • Foto: Transpordiamet
Eksperimentaalarenduse eesmärk on välja töötada uus metoodika, mis võimaldaks täpsemat ja usaldusväärsemat hindamist olemasolevate sildade sisemiste struktuuride seisukorra kohta. Nendeks on raudbetoonis olev armatuurteras, järelpingestussüsteem või betooni enda seesmised kahjustused.

Seotud lood

Uudised
  • 23.10.24, 12:55
Transpordikulud kasvavad: Saksamaa sulgeb järjest veokitele suuri maanteesildu
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Üha suurenev halvas seisukorras sildade arv on muutunud Saksamaal tõsiseks probleemiks ning järjest suletakse veokiliiklusele suuri maanteesildu: ainuüksi Nordrhein-Westfalenis on halvas seisukorras 1000 maanteesilda ning aina pikemad ümbersõidud on teinud logistikasektori tõsiselt murelikuks.
Uudised
  • 29.11.21, 10:37
Eesti ettevõte toob turule looduslikul kiirgusel põhinevad veoseskännerid
Eesti süvatehnoloogia ettevõte GScan, mis arendab looduslikul kiirgusel põhinevaid 3D turva- ja veoseskännereid, sai poole miljoni euro suuruse investeeringu, mida juhtis Indrek Kasela. Kiiresti kasvava ettevõtte väärtuseks hinnati 15 miljoni eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele