• 22.03.24, 12:11

Aberg Expressil uus tegevjuht: Kaspar Soidla andis teatepulga üle

Aberg Expressil on alates 20. veebruarist uus tegevjuht, kelleks on ettevõttes kaks aastat müügi-ja arendusjuhina töötanud Madis Lehiste. Senine juht ja omanik Kaspar Soidla jätkab ettevõtte müügi- ja turundusjuhina.
Aberg Expressi uueks tegevjuhiks sai Madis Lehiste.
  • Aberg Expressi uueks tegevjuhiks sai Madis Lehiste. Foto: Aberg Express
Madis Lehiste on logistika valdkonnas erinevates ettevõtetes kokku töötanud ca 14 aastat, kirjutab Aberg Express oma blogis. Tema tööandjateks on olnud Hansabuss, JAS Worldwide Estonia (varasemalt Greencarrier Freight Services Estonia) ning Morbela. Aberg Expressis alustas Madis müügi-ja arendusjuhina jaanuaris 2022.

Seotud lood

Intervjuu
  • 29.03.23, 13:48
Hüppeliselt käivet kasvatanud ekspedeerimisettevõtte juht: tunda on üldist veomahtude aeglustumist
Kogesime üldist veomahtude aeglustumist mullu neljandas kvartalis ja sel aastal on see jätkunud, märgib möödunud aastal enam kui 50 protsendi võrra käivet kasvatanud ekspedeerimisettevõtte Aberg Express juht Kaspar Soidla.
Uudised
  • 25.08.22, 11:18
Trans-Kaspia kaubakoridor – kas pelgalt “haip” või arvestatav alternatiiv?
Üha enam Euroopa suuri logistikafirmasid annavad teada uute raudteeliinide avamisest Hiina ja Euroopa vahel, mis väldivad Venemaad ja Valgevenet. Eesti logistikute hinnangud uute liinide osas on veel valdavalt pessimistlikud, kuid nagu näitab Soome Nurminen Logisticsi Trans-Kaspia kaubaliini populaarsus, siis kõrvale heita seda kanalit ka ei saa.
Saated
  • 07.09.22, 14:00
Tormihoiatus logistikutele: Hiina mõju Euroopa tarneahelates kasvab
Hiina suured logistikafirmad on üha enam Euroopas kanda kinnitamas, et globaalseid tarneahelaid paremini enda kontrolli alla saada. „Kindlasti tuleb ka mitmeid üleostmisi, mis on tõsine tormihoiatus siinsetele logistikafirmadele,“ tõdes Aberg Expressi juht ja omanik Kaspar Soidla saates „Ärikliendid roolis“.
Uudised
  • 23.09.22, 14:25
Uus trend logistikas: kaup Hiinast Euroopasse mööda maanteed
Mere- ja raudteevedude pikad tarneajad on sundinud aina rohkem ettevõtteid kaaluma võimalust tuua kaup Hiinast kohale mööda maanteed. Esmapilgul absurdne mõte aga segastel aegadel karm tegelikkus, kui vaadelda ühe Skandinaavia suurettevõtte näidet.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele