• 05.10.23, 13:56

Sauga-Pärnu teelõik ehitatakse neljarajaliseks

Transpordiamet ja AS TREF Nord sõlmisid lepingu Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel kilomeetritel 122,6 – 125,2 Sauga–Pärnu 2+2 teelõigu ehituseks. Suur osa 2,6 km teelõigust hakkab kulgema mööda täiesti uut trassikoridori.
Olemasolev Tallinna maantee saab olema Sauga alevikku ja Pärnu linna ühendavaks kohalikuks teeks.
  • Olemasolev Tallinna maantee saab olema Sauga alevikku ja Pärnu linna ühendavaks kohalikuks teeks.
  • Foto: Transpordiamet
„Tegemist on väga olulise teelõiguga Via Baltica trassil, kus liiklustihedus on äärmiselt suur. Seega muudame peagi teelõigu liiklejatele ohutumaks ja tõstame sõidumugavust,“ märkis Transpordiameti teehoiuteenistuse direktor Janno Sammul.

Seotud lood

Uudised
  • 13.09.23, 11:13
Viimsi vald sai toetust uudse teekatendi loomiseks
Riigikantselei otsusega eraldatakse Viimsi vallavalitsusele, transpordiametile ja Eesti Taristuehitus Liidule 1,55 miljonit eurot avaliku sektori innovatsioonivõimekuse programmist, mille raames valmib Randvere teel keskkonnasäästlik teekatend.
Saated
  • 15.08.23, 11:41
Taristuehitust võib tabada monopolilaadne olukord
Taristuehitajate kasum kukkus möödunud aastal 60 protsenti ja mitme ettevõtte juhid ütlesid, et plaanivad tegevuse lõpetamist, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Uudised
  • 19.10.22, 17:01
Jüri Läll: kui rahalaev ükskord kohale jõuab, on teede-ehitajad omale juba uue ameti leidnud
„Tuleval aastal ehitatakse Eestis uusi teid 24 km, aastal 2024 vaid kolm ja aastal 2025 null kilomeetrit. Aastal 2026. aastal on aga eiteakust oodata rahalaeva ja ehitada plaanitakse suisa 122 km uusi teid! Huvitav kellega, kui teede-ehitajad on omale vahepeal uue ameti leidnud,“ küsib Eesti vanima teede-ehitusfirma Tallinna Teede ASi juhatuse esimees ja Eesti Taristuehitajate liidu juhatuse liige Jüri Läll.
Uudised
  • 19.07.21, 12:23
Riik plaanib pikalt alarahastatud taristuehitust veelgi vähendada
Arendusvõlg jõuab 2030. aastaks 2,2 miljardini
Värske riigieelarve strateegia kohaselt jääb riigiteede arendamiseks ja heal tasemel säilitamiseks järgmise nelja aastaga puudu 689 miljonit eurot, kuna pikalt alarahastatud taristuehituse mahtusid kavatsetakse lähiaastatel hüppeliselt veelgi vähendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele