• 16.12.22, 11:21

Itella esmavalik rohepöördes on taastuvtoorainetest tehtud diislikütus

Kui mitmed suuremad kullerfirmad on keskonnajalajälje vähendamiseks soetanud kümneid elektrikaubikuid, siis Itella Estonia asus oma pakivedu üle viima Neste My Renewable Diesel kütusele. Tõsi, soetati ka üks elektrikaubik, kuid see täitis jutumärkides kõik hirmud ja ootused.
Neste MY Renewable Diesel’i kasutamine võimaldab ettevõttel kuni 90% ulatuses vähendada oma süsinikujalajälge võrreldes tavalise fossiilkütuse kasutamisega.
  • Neste MY Renewable Diesel’i kasutamine võimaldab ettevõttel kuni 90% ulatuses vähendada oma süsinikujalajälge võrreldes tavalise fossiilkütuse kasutamisega.
  • Foto: Itella
„Paraku on täna veel transpordisektor üks saastavamaid valdkondi, ent liigume pidevalt selles suunas, kuidas oma tegevuse keskkonnamõju vähendada,“ sõnas Itella Estonia OÜ tegevjuht Meelike Paalberg. Ettevõte investeerib pidevalt säästvate pakiveolahenduste väljatöötamisse, et vähendada iga-aastaselt ettevõtte keskkonnajalajälge vähemalt 10%.

Seotud lood

Uudised
  • 09.12.22, 08:53
Rauno Parras: pakiautomaatide võidupaigaldamine jätkub, investeerime 3 miljonit
Itella Estonia transpordi ja pakivedude direktori Rauno Parrase hinnangul näeme pakiautomaatide võidupaigaldamist Eestis ka edaspidi.
Uudised
  • 10.10.22, 10:27
Kolm aastaringi saab varsti täis, kas investeering elektrikaubikutesse on end ära tasunud?
Kullerfirma DPD Eesti oli esimene logistikaettevõte Eestis, kes võttis kommertseesmärgil kasutusele täiselektrilised kaubikud. Kolm aastaringi hakkab täis tiksuma ning esimesed elektrikaubikud lähevad juba väljavahetamisele. Kas investeering on end ära tasunud?
Uudised
  • 11.11.21, 15:05
Analüüs: roheenergial kaubikuid on Eestis mikroskoopilised 0,6 protsenti
Kuigi sõiduautode maailmas käib rohepööre täiel kiirusel ning elektri-, gaasi- või hübriidauto omamine pole juba ammu enam mingi imeasi, rügab tarbesõidukite maailmas jätkuvalt tööd teha vana hea diiselmootor ja seda tõenäoliselt veel hulk aastaid.
Arvamused
  • 11.10.21, 15:05
"Viimase miili" logistika peab muutuma rohelisemaks – millised on võimalused?
Ilma suurema üllatuseta tekib logistikasektori keskkonnajalajälg ligikaudu 80% ulatuses transpordist. Omniva juhatuse liige Kristi Unt annab ülevaate logistika- ja postivaldkonna keskkonnasäästu potentsiaalist ning ökoloogilise jalajälje vähendamisest tehnoloogia abil.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele