Itella Estonia transpordi ja pakivedude direktori Rauno Parrase hinnangul näeme pakiautomaatide võidupaigaldamist Eestis ka edaspidi.

- Rauno Parras
- Foto: Raul Mee
Itella Estonia transpordi ja pakiveoteenuste direktor Rauno Parras rääkis neljapäeval toimunud Logistika aastakonverentsil, et 2023. aasta toob kindlasti väljakutseid ja ees ootab raske aasta. "Ostujõud väheneb, tööjõu defitsiit püsib, kulud kasvavad ja kõik on prognoosimatu. Me ei tea, mis toimub järgmisel ja ülejärgmisel aastal, aga prognoosima peab," kõneles Parras ja tõi välja järgmist aastat iseloomustavad olulised märksõnad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Septembris väljus Muuga sadamast esimene Operaili opereeritav Merevaigurong, mis peaks looma raudteekoridori kaubaveoks Põhja- ja Lääne-Euroopa vahel. Logistika Aastakonverentsil analüüsiti, miks on esimene rong jäänud praeguseks viimaseks.
Logistika Aastakonverentsil tunnustati parimaid logistikategusid. Aasta Logistikateona tunnustati MTÜ Slava Ukraini tegevus Ukraina abistamisel, aasta suunanäitaja on Euronicsi robotladu ja lugejate lemmikuks tunnistati DPD isejuhtiva pakiroboti Clevon 1 kasutuselevõtt.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.