Autor: Toomas Kelt • 8. detsember 2022

Merevaigurong võtab alles hoogu

Septembris väljus Muuga sadamast esimene Operaili opereeritav Merevaigurong, mis peaks looma raudteekoridori kaubaveoks Põhja- ja Lääne-Euroopa vahel. Logistika Aastakonverentsil analüüsiti, miks on esimene rong jäänud praeguseks viimaseks.
Septembri keskel väljus Muugalt esimene Merevaigurong.
Foto: Raul Mee

Eesti ühe suurema logistikafirma DB Schenkeri maismaatranspordi äriüksuse juht Kristel Annus rääkis, et nemad alustasid katsetusi raudteevedudega Lääne-Euroopasse umbes aasta tagasi. Esimene katsetud toimus marsruudil Kaunas-Tilburg (Holland). Nädalas liigutati 1-2 haagist ja vedajaks oli Leedu raudtee-ettevõte. Kahjuks ilmnesid aga mitmed suured probleemid – rongide graafikud olid ebasobivad ning veod hilinesid pidevalt. Lõpuks lõpetasid leedulased ka selle liini opereerimise.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077