• 11.11.21, 15:05

Analüüs: roheenergial kaubikuid on Eestis mikroskoopilised 0,6 protsenti

Kuigi sõiduautode maailmas käib rohepööre täiel kiirusel ning elektri-, gaasi- või hübriidauto omamine pole juba ammu enam mingi imeasi, rügab tarbesõidukite maailmas jätkuvalt tööd teha vana hea diiselmootor ja seda tõenäoliselt veel hulk aastaid.
Senine küllaltki madal surugaasi (CNG) hind on nüüd tõusnud kaks korda ning hinnaeelis diisli ees on kadunud. Ka ei pea Euroopa Liit  gaasil töötavaid sisepõlemismootoreid eriliseks ja olulisi soodustusi ei ole ette nähtud ka tulevikus.
  • Senine küllaltki madal surugaasi (CNG) hind on nüüd tõusnud kaks korda ning hinnaeelis diisli ees on kadunud. Ka ei pea Euroopa Liit gaasil töötavaid sisepõlemismootoreid eriliseks ja olulisi soodustusi ei ole ette nähtud ka tulevikus.
  • Foto: Liis Treimann
11. novembril ilmus Äripäeva tellijatele Sõidukite erileht.

Seotud lood

Uudised
  • 11.11.21, 10:07
Suzuki Jimny arvustus: aus pisikaubik tööl, lahe elustiilimaastur kogu aeg
Karmistunud heitmenormide tõttu vahepeal müügilt kadunud, kuid N1G-kategooria kaubikuna Euroopa turule tagasi vingerdanud Suzuki Jimnyst vahvamat tarbesõidukit Eestis ilmselt ei leia.
Uudised
  • 10.11.21, 15:54
Igatsus viis Mariti Skandinaaviasse, Eestis keelatud haagisrongiga veoki rooli
Eesti maanteedel ei ole veel 25meetrised haagisrongid lubatud, aga 39aastane eestlanna Marit Peedumäe juba sõidab sellisega Skandinaavias.
Uudised
  • 09.11.21, 13:35
UTV test: savisel metsasihil ei pidanud isegi esisilda veel järgi panema
Viiendat põlve metsakasvataja ning metsaomanik ja täpsussaagimise maailmameister Taavi Ehrpais katsus ja katsetas Äripäeva palvel kahel päeval John Deere’i kinnise kabiiniga UTV-d.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele