Autorid: Tarmo Riisenberg, Annika Kald • 11. november 2021

Analüüs: roheenergial kaubikuid on Eestis mikroskoopilised 0,6 protsenti

Senine küllaltki madal surugaasi (CNG) hind on nüüd tõusnud kaks korda ning hinnaeelis diisli ees on kadunud. Ka ei pea Euroopa Liit gaasil töötavaid sisepõlemismootoreid eriliseks ja olulisi soodustusi ei ole ette nähtud ka tulevikus.
Foto: Liis Treimann
Kuigi sõiduautode maailmas käib rohepööre täiel kiirusel ning elektri-, gaasi- või hübriidauto omamine pole juba ammu enam mingi imeasi, rügab tarbesõidukite maailmas jätkuvalt tööd teha vana hea diiselmootor ja seda tõenäoliselt veel hulk aastaid.

11. novembril ilmus Äripäeva tellijatele Sõidukite erileht.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077