• 10.10.22, 10:27

Kolm aastaringi saab varsti täis, kas investeering elektrikaubikutesse on end ära tasunud?

Kullerfirma DPD Eesti oli esimene logistikaettevõte Eestis, kes võttis kommertseesmärgil kasutusele täiselektrilised kaubikud. Kolm aastaringi hakkab täis tiksuma ning esimesed elektrikaubikud lähevad juba väljavahetamisele. Kas investeering on end ära tasunud?
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss plaanib aastaks 2025 viia kogu Tallinna kullerteenus elektrikaubikutele.
  • DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss plaanib aastaks 2025 viia kogu Tallinna kullerteenus elektrikaubikutele.
  • Foto: Jake Farra
DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirss ütles otse ja ausalt, et taktikalises vaates on elektrikaubikutele üleminek äriliselt täiesti ebaratsionaalne otsus, kuid strateegilises plaanis absoluutselt õige ja vältimatu suund.

Seotud lood

Uudised
  • 11.11.21, 15:05
Analüüs: roheenergial kaubikuid on Eestis mikroskoopilised 0,6 protsenti
Kuigi sõiduautode maailmas käib rohepööre täiel kiirusel ning elektri-, gaasi- või hübriidauto omamine pole juba ammu enam mingi imeasi, rügab tarbesõidukite maailmas jätkuvalt tööd teha vana hea diiselmootor ja seda tõenäoliselt veel hulk aastaid.
Arvamused
  • 11.10.21, 15:05
"Viimase miili" logistika peab muutuma rohelisemaks – millised on võimalused?
Ilma suurema üllatuseta tekib logistikasektori keskkonnajalajälg ligikaudu 80% ulatuses transpordist. Omniva juhatuse liige Kristi Unt annab ülevaate logistika- ja postivaldkonna keskkonnasäästu potentsiaalist ning ökoloogilise jalajälje vähendamisest tehnoloogia abil.
Uudised
  • 24.08.22, 14:32
Konkurents kullerteenuste turul kasvab, edu võti peitub efektiivsuses
Kullerteenuste sektori suuremad ettevõtted kasvatasid möödunud aastal oma müügitulu, kuid kaotasid samal ajal turuosa. See viitab teravnevale konkurentsile sektori sees ning määravaks on saanud efektiivne tegutsemine, ehk lisandväärtus töötaja kohta. Millised ettevõtted efektiivsusega kõige enam silma paistavad?
Arvamused
  • 02.02.22, 11:53
Remo Kirss: riigil puudub transpordisektori rohepöördeks igasugune strateegia
Riigil puudub rohepöörde nõudmiseks strateegia – elektrihinnad tõstsid särtsutoitel kaubiku sõidukilomeetri hinna diiselkaubiku tasemele, kuid oma territooriumile päikesepaneelide lisamist ei luba riigi asjaajamine samuti teoks teha, nendib kullerettevõtte DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele