Autorid: Sigrid Kõiv, Tõnu Tramm • 24. august 2022

Konkurents kullerteenuste turul kasvab, edu võti peitub efektiivsuses

Kullerteenuste sektori suuremad ettevõtted kasvatasid möödunud aastal oma müügitulu, kuid kaotasid samal ajal turuosa. See viitab teravnevale konkurentsile sektori sees ning määravaks on saanud efektiivne tegutsemine, ehk lisandväärtus töötaja kohta. Millised ettevõtted efektiivsusega kõige enam silma paistavad?
Kõige enam suudab ettevõttele tulu tuua DPD Eesti töötaja.
Foto: DPD

Äripäeva infopank avaldas äsja Kullerteenuste aastaraporti koos mitmete erinevate edetabelitega. Üheks huvitamaks TOPiks on lisandväärtus töötaja kohta, ehk edetabel, kus on arvestatud ettevõtte müügitulu töötaja kohta, rentaablust, tööjõukulu jms. Teisisõnu, milline ettevõte suudab tegutseda kõige efektiivsemalt?

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077