Autorid: Sigrid Kõiv, Tõnu Tramm • 24. august 2022
Konkurents kullerteenuste turul kasvab, edu võti peitub efektiivsuses
Kullerteenuste sektori suuremad ettevõtted kasvatasid möödunud aastal oma müügitulu, kuid kaotasid samal ajal turuosa. See viitab teravnevale konkurentsile sektori sees ning määravaks on saanud efektiivne tegutsemine, ehk lisandväärtus töötaja kohta. Millised ettevõtted efektiivsusega kõige enam silma paistavad?
Kõige enam suudab ettevõttele tulu tuua DPD Eesti töötaja.
Foto: DPD
Äripäeva infopank avaldas äsja Kullerteenuste aastaraporti koos mitmete erinevate edetabelitega. Üheks huvitamaks TOPiks on lisandväärtus töötaja kohta, ehk edetabel, kus on arvestatud ettevõtte müügitulu töötaja kohta, rentaablust, tööjõukulu jms. Teisisõnu, milline ettevõte suudab tegutseda kõige efektiivsemalt?