Ainult tellijatele
Autorid: Sigrid Kõiv, Tõnu Tramm • 24. august 2022
Ainult tellijatele

Konkurents kullerteenuste turul kasvab, edu võti peitub efektiivsuses

Kullerteenuste sektori suuremad ettevõtted kasvatasid möödunud aastal oma müügitulu, kuid kaotasid samal ajal turuosa. See viitab teravnevale konkurentsile sektori sees ning määravaks on saanud efektiivne tegutsemine, ehk lisandväärtus töötaja kohta. Millised ettevõtted efektiivsusega kõige enam silma paistavad?
Kõige enam suudab ettevõttele tulu tuua DPD Eesti töötaja.
Autor: DPD

Äripäeva infopank avaldas äsja Kullerteenuste aastaraporti koos mitmete erinevate edetabelitega. Üheks huvitamaks TOPiks on lisandväärtus töötaja kohta, ehk edetabel, kus on arvestatud ettevõtte müügitulu töötaja kohta, rentaablust, tööjõukulu jms. Teisisõnu, milline ettevõte suudab tegutseda kõige efektiivsemalt?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077