Tallinki uut laeva MyStari soovis ehitada kuus laevaehitajat, kuid Tallink Grupi juhatuse esimehe Paavo Nõgene sõnul hindab ettevõte endiselt just Soome laevaehitajate kogemust teha Läänemere ilmastikuoludesse sobivaid aluseid. Nii loobuti näiteks ka hiinlaste pakkumisest.

- Paavo Nõgene
- Foto: Liis Treimann
Tallink Grupp tutvustas eile oma kõige uuemat kiirparvlaeva MyStar, mille ehitas Soome ettevõte Rauma Marine Constructions. MyStari eelkäija Megastari ehitas aga Soomes Turu linnas tegutsev Meyer Turku. "Tallink on läbi aegade erinevates tehastes laevu ehitanud, aga enamik on tulnud Raumast. Lõpuks paneb asja paika see, mis hinnaga keegi laeva soovib ehitada ja seejärel on otsuse tegemise koht, millistest kriteeriumidest lähtutakse," rääkis Paavo Nõgene Logistikauudistele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alfons Håkansi puksiirlaev eskortis laupäeval piduliku veekahuri fontääni saatel Tallinna Vanasadamasse Läänemere kõige kaasaegsema parvlaeva MyStar, esmaspäeval näidati laeva lähemalt ajakirjanikele. Esimene väljumine toimub teisipäeval, 13. detsembril kell 13.30 Tallinnast Helsingisse.
Tallink Grupi uus kiire parvlaev MyStar antakse ettevõttele üle 7. detsembril, laeva esimene kommertsreis Tallinna-Helsingi liinil toimub 13. detsembril 2022
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.