180 meetri pikkune, 30 meetri laiune ja 10 000-tonnise kandevõimega ujuvdokk valmib kava kohaselt 2024. aasta kevadel Hat-San Shipyard’i laevatehases Türgis.
MKMis kuu aega ametis olnud merenduse asekantsleri eestvedamisel tuleb juuni teisel nädalal esmakordselt kokku meremajanduse ümarlaud, mis toob ühe laua taha riigi, ettevõtjad, merendusalased ühendused ja merendusentusiastid, et töötada koos Eesti kui mereriigi tervikliku arengu suunas.
Läinud nädalal ristiti BLRT Grupi laevatehases Western Baltija Shipbuilding valmis ehitatud parvlaev, mis tagab katkematu laevaühenduse Klaipėda mandriosa ja Kura säärel asuva Smiltynė vahel.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.