180 meetri pikkune, 30 meetri laiune ja 10 000-tonnise kandevõimega ujuvdokk valmib kava kohaselt 2024. aasta kevadel Hat-San Shipyard’i laevatehases Türgis.
MKMis kuu aega ametis olnud merenduse asekantsleri eestvedamisel tuleb juuni teisel nädalal esmakordselt kokku meremajanduse ümarlaud, mis toob ühe laua taha riigi, ettevõtjad, merendusalased ühendused ja merendusentusiastid, et töötada koos Eesti kui mereriigi tervikliku arengu suunas.
Läinud nädalal ristiti BLRT Grupi laevatehases Western Baltija Shipbuilding valmis ehitatud parvlaev, mis tagab katkematu laevaühenduse Klaipėda mandriosa ja Kura säärel asuva Smiltynė vahel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.