CityBee hakkas esimese sõidukijagamise ettevõtena Eestis tagastama rentijale osa sõidule kulunud rahast. Lisaks alandas ettevõte oma autode rendihinda.
„Cashback’i ehk raha tagasi kogumise ja hindade langetamisega püüame muuta sõidukijagamist kõigile kättesaadavamaks, vähendada vajadust isikliku sõiduauto järele ning pakkuda kasutajatele veelgi paremat sõidu- ja kliendikogemust,“ põhjendas muutust CityBee Eesti juht Egert Kivisaar.
Tänavu veebruaris teatas CityBee Leedu päritolu emafirma Modus Group MyBee nimelise täisteenusrendi toomisest Eesti turule. Tänasest, 12. juulist on teenus Eestis avatud - sõiduki saab rentida läbi äpi ning kätte Tallinnas asuvast parklast. Eesti konkurent näeb uues teenuses aga ka mitmeid kitsaskohti.
CityBee teavitas, et toob Eesti turule tellimuspõhise autorendi teenuse, mis hakkab klientidele pakkuma pikaajalist autorenti. Mobire Groupi tegevjuhi Andrus Valma hinnangul sisenevad nad turule, kus on juba mitmeid tugevaid konkurente ning näeb CityBee uue teenuse puhul mitmeid kitsaskohti.
CityBee sõsarfirma avab mõne kuu pärast Eestis tellimuspõhise autorenditeenuse MyBee, mida ettevõte ise võrdleb Netflixi või Spotify analoogiga autorenditeenuse turul.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.