Läti sadamates algas aasta tõusuga, millele andsid hoogu juurde siis alles õhus olnud sanktsioonid, nüüd on oodata transiidi kahanemist, vahendas Läti Raadio.
Transpordiministeeriumi andmed näitavad, et aprillis vähenes võrreldes märtsiga söe- ja naftatoodete maht, oluliselt vähenes kemikaalide ja väetiste last, samas kui konteinerite veomaht suurenes, kirjutas Läti ringhääling.
„Sanktsioonid, mis puudutavad logistikat ja transiiti, saavad toimida vaid juhul, kui kogu Euroopa neid ühtviisi rakendab. Vastasel juhul tulistame jalga iseendale ning suuname tagasi Venemaa rüppe need riigid, kes soovivad tema mõjusfäärist väljuda,“ tunnistab Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhatuse esimees Andres Valgerist.
Stockholmi sadamad on näidanud I kvartalis hoogsat kasvu nii reisijate kui kaubavedude osas ja seda suuresti tänu kahele uuele RoRo liinile Saksamaa ja Soome vahel.
Majandus- ja taristuminister Taavi Aas teeb valitsusele ettepaneku luua transiidiga seotud Eesti ettevõtetele palgatoetus, millega ennetada koondamisi ning anda ettevõtetele aega leida uusi ärisuundi.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.