DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar: „konkurents Läänemerel on üsna ebavõrdne“
DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar tunnistab intervjuus logistikauudistele, et Läänemerel toimuv konkurents on kohati üsna ebavõrdne, sest erinevad riigid maksavad oma laevafirmadele toetuseid väga erinevatel alustel.
Oktoobri keskel oma kümnendat tegevusaastat tähistanud DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar tunnistab, et mis puudutab Hanko liini sulgemist, siis polnud mõtet rohkem raha põletada. Kapellskäri liinile tuuakse aga uuel aastal teine laev tagasi, ehkki tõele au andes, saaks täna hakkama ka ühe laevaga.
DFDSi logistika allüksuse hange on seni üks suurimaid elektriliste raskeveokite tellimusi Euroopas. Ettevõtte jaoks on see aga üks viise, kuidas jõuda eesmärgini vähendada aastaks 2030 CO2 heitkoguseid 45% võrra.
Seoses ootamatu viivitusega DFDSi muudel liinidel sõitvate laevade dokkimisel liigub M/S Patria Seaways Eesti–Rootsi liinilt ajutiselt Leedu–Rootsi liinile.
Alates 4. oktoobrist tõstab parvlaevaettevõte DFDS Paldiski-Kapellskär liini väljumiste arvu pea igal päeval kahe väljumiseni. Paldiski-Hanko liin suletakse ebapiisavate mahtude tõttu ning liini teenindav laev Patria Seaways suunatakse täiendama Paldiski-Kapellskäri liini.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.