DFDSi logistika allüksuse hange on seni üks suurimaid elektriliste raskeveokite tellimusi Euroopas. Ettevõtte jaoks on see aga üks viise, kuidas jõuda eesmärgini vähendada aastaks 2030 CO2 heitkoguseid 45% võrra.
Tellitud Volvo FM Electric veokid võetakse kasutusele kogu DFDSi maanteevedude Euroopa võrgus juba aastatel 2022 ja 2023.
Foto: DFDS
"Oleme DFDSis otsustanud muutuda süsinikuneutraalseks ja pakkuda oma klientidele kogu Euroopas ja Türgis jätkusuutlikku tarneahelat. Elektrifitseerimisel on meie eesmärgis oluline osa, et vähendada süsiniku jalajälge. Esimesed elektriveokid jõuavad meieni 2022. aastal ja 2023 hakkavad need asendama tavapäraseid diislikütusel töötavaid veokeid," ütles DFDSi asepresident ja logistikaosakonna juhataja Niklas Andersson.
Hiljuti skandaalidese sattunud Nikola Motorsi ja Itaalia Iveco ühisettevõte Nikola Iveco Europe avas septembris Saksamaal Ulmis oma uue elektriveokite tehase. Ühtlasi esitleti ka esimest Nikola Tre elektriveokit, mis sõidab ettevõtte enda välja töötatud akudel. Esimesed autod jõuavad kliendini juba selle aasta lõpus.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.