DFDSi logistika allüksuse hange on seni üks suurimaid elektriliste raskeveokite tellimusi Euroopas. Ettevõtte jaoks on see aga üks viise, kuidas jõuda eesmärgini vähendada aastaks 2030 CO2 heitkoguseid 45% võrra.
Tellitud Volvo FM Electric veokid võetakse kasutusele kogu DFDSi maanteevedude Euroopa võrgus juba aastatel 2022 ja 2023.
Foto: DFDS
"Oleme DFDSis otsustanud muutuda süsinikuneutraalseks ja pakkuda oma klientidele kogu Euroopas ja Türgis jätkusuutlikku tarneahelat. Elektrifitseerimisel on meie eesmärgis oluline osa, et vähendada süsiniku jalajälge. Esimesed elektriveokid jõuavad meieni 2022. aastal ja 2023 hakkavad need asendama tavapäraseid diislikütusel töötavaid veokeid," ütles DFDSi asepresident ja logistikaosakonna juhataja Niklas Andersson.
Hiljuti skandaalidese sattunud Nikola Motorsi ja Itaalia Iveco ühisettevõte Nikola Iveco Europe avas septembris Saksamaal Ulmis oma uue elektriveokite tehase. Ühtlasi esitleti ka esimest Nikola Tre elektriveokit, mis sõidab ettevõtte enda välja töötatud akudel. Esimesed autod jõuavad kliendini juba selle aasta lõpus.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.