Eesti riigiteede remondivõlg võib tänavu kasvada 800 miljoni euroni, kuid koos märksa kehvemas seisus kohalike- ja kõrvalmaanteedega võib reaalne puudujääk olla kordi suurem, leiab Eesti Taristuehituse Liidu juht Tarmo Trei .
Värske riigieelarve strateegia kohaselt jääb riigiteede arendamiseks ja heal tasemel säilitamiseks järgmise nelja aastaga puudu 689 miljonit eurot, kuna pikalt alarahastatud taristuehituse mahtusid kavatsetakse lähiaastatel hüppeliselt veelgi vähendada.
Eesti Taristuehituse Liidu juhi Tarmo Trei sõnul ehitab Läti valitsus 2040. aastaks 1055 kilomeetri neljarealisi kiirteid, kuid Eestil pole praeguse rahastusega lootust isegi oma kolme põhimaanteed valmis saada. Rääkimata järjest halvemas seisus kohalikest teedest, mille hooletusse jätmine viib jätkuva ääremaastumiseni.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.