• 22.06.21, 10:03

Mille alusel Coca-Cola ladusid automatiseerib? Allar Kahju: selleks on kolm põhikriteeriumi

Coca-Cola HBC grupi logistika arendusjuht Allar Kahju rääkis maikuus toimunud laondussektori konverentil Laoseis 2021 "Teekond modernsema lao poole", kuidas ja mille alusel ettevõte ladusid automatiseerib.
Coca-Cola HBC grupi logistika arendusjuht Allar Kahju
  • Coca-Cola HBC grupi logistika arendusjuht Allar Kahju
  • Foto: Raul Mee
Allar Kahju märkis, et ettevõte arvestab automatiseerimisotsuste tegemises kolme põhilise kriteeriumiga.

Seotud lood

Uudised
  • 27.01.21, 17:08
Allar Kahju - kõrgemail kohal olev eestlasest logistik?
Alanud aastast Coca-Cola HBC grupi logistika arendusjuhi kohale asunud Allar Kahju on tõenäoliselt kõrgemail ametikohal olev eestlasest logistik. Mees ise seda väidet küll kinnitada ei julge, kuid tunnistab intervjuus logistikauudistele, et vastutus on uues ametis tõepoolest suur.
Uudised
  • 28.05.21, 12:51
Galerii: Laoseis 2021 püstitas kõigi aegade rekordi
27. mail toimunud 17. Laoseisu konverents tegi osalejate arvu poolest kõigi aegade rekordi: nii saalis kui veebis jälgis konverentsi ühtekokku 114 inimest.
Uudised
  • 17.06.21, 08:16
KOGEMUSLUGU | Ensto tootmist ja ladu ühendab rongiliin
Elektriseadmete tootja Ensto Keilas asuva tootmise ja lao vahel on käima pandud rong, mis stardib täidetud vaguniga oma “parklast” tootmise poole ning tuleb seejärel tagasi tühja vaguni ja kastidega, et need taas täidetaks.
Arvamused
  • 27.04.21, 10:09
Allar Kahju: homsete vajaduste mõistmine on automatiseerimise tähtsaim küsimus
Tark ettevõtja ei tee ühtegi investeeringut niisama lootuses, et "äkki annab mingi efekti". See reegel kehtib raudkindlalt ka logistikavaldkonna kohta ning seda ka kiiresti arenevates ja innovatsioonile avatud Balti riikides, kirjutab Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC) logistikaoperatsioonide arenduse juht Allar Kahju.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele