Autor: Allar Kahju • 27. aprill 2021

Allar Kahju: homsete vajaduste mõistmine on automatiseerimise tähtsaim küsimus

Tark ettevõtja ei tee ühtegi investeeringut niisama lootuses, et "äkki annab mingi efekti". See reegel kehtib raudkindlalt ka logistikavaldkonna kohta ning seda ka kiiresti arenevates ja innovatsioonile avatud Balti riikides, kirjutab Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC) logistikaoperatsioonide arenduse juht Allar Kahju.
Allar Kahju on teadaolevalt kõrgeimal ametikohal olev eestlasest logistik.
Foto: Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC tegutseb 23 riigis, kus elab kokku 600 miljonit inimest ning me liigutame aastas 2,3 miljardit kasti kaupu. Väga erineva suuruse ja arengutasemega turud annavad meile laiad teadmised ja kogemused. Siiski on kogu sellest mahust täisautomaatselt hallatud ladudes esialgu vaid ligikaudu viiendik ning selle põhjused on tegelikult väga lihtsad.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077