Rimi Eesti Food tarneahelajuht Allar Kahju lahkub ametist 16. veebruaril.
- Allar Kahju Foto: Erakogu
"Olen tänaseks tegelenud logistika- ja tarneahela juhtimisega jaekettides 10 aastat (4 aastat Selveris ja 6 aastat Rimis). Et mitte sattuda mugavustsooni, soovin ennast asetada uutele väljakutsetele mõnes veidi teistsuguse keskkonnas eesmärgiga seeläbi omandada uusi kogemusi,“ ütles Allar Kahju
teemaveebile kaubandus.ee.
Tema sõnul on suurimad väljakutsed sellel ajal olnud tarneahela kogukulude mõistliku kontrolli all hoidmine keskkonnas, kus sisendkulude kasvule on väga suur surve tulenevalt aktsiisitõudusest, teemaksudest aga ka kasvavatest palgaootustest. „See on tähendanud aina efektiivsemate tööprotsesside juurutamist, uute tehnoloogiliste lahenduste kasutuselevõttu, aga ka teinekord keerulisi eelarvelisi otsuseid.“
Allar Kahjul on olnud võimalus tegeleda erinevate suurte projektide ja algatustega. „Rimis töötatud kuue aasta jooksul võib mõneks kordaminekuks nimetada kaupluste kaubatellimuste automatiseerimist, üldist tarnekindluse kasvu ning Rimi mõlema kesklao viimist vastavusse rahvusvaheliselt tunnustatud BRC kvaliteedi litsentsiga.“ Oma kõige suuremaks õnnestumiseks loeb ta aga seda, et on loonud tipptasemel tarneahela- ja logistika meeskonna.
„Lahkun Rimist meelerahuga teades, et kõik algatatud tegevused ettevõtte pikaajalises strateegias viiakse eduka lõpuni.“
Allar Kahju ei saanud seoses allkirjastatud konfidentsiaalsuslepinguga öelda, kuhu ta edasi liigub, kuid vihjena ütles, et jääb ikka tarneahelajuhtimise juurde ning laiendab vastutust. Kahju suundub ühte Euroopa suurkorporatsiooni, kus hakkab vastutama tarneahelajuhtimise eest Baltikumis.
Seotud lood
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
Viimased uudised
Pingereas poolsada bussifirmat!
Hetkel kuum
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Pingereas poolsada bussifirmat!
Tagasi Logistikauudised esilehele