Elektriseadmete tootja Ensto Keilas asuva tootmise ja lao vahel on käima pandud rong, mis stardib täidetud vaguniga oma “parklast” tootmise poole ning tuleb seejärel tagasi tühja vaguni ja kastidega, et need taas täidetaks.

- Ensto Building Systemsi laojuht Tarmo Rais kirjeldab, kuidas Ensto tootmise ja lao vahele rongiliini juurutas.
- Foto: Raul Mee
Ensto Building Systemsi laojuht Tarmo Rais selgitas mai lõpus toimunud konverentsil “Laoseis 2021”, et umbes kuus aastat tagasi hakkas Ensto juurutama pull-süsteemi ehk liikuma pull-tarneahela poole, mis omakorda tekitas vajaduse võtta tehasesse appi rong. Pull-tarneahel tähendab sisuliselt kaupade tarnimist kliendile vastavalt vajadusele ehk tarbimisele. “Ehk klient nii-öelda tõmbab (pull ingl k) materjali enda poole,” täpsustas Rais konverentsil peetud ettekandes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.