ERAA võttis usalduse kaotanud juhi tegemised luubi alla
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsatsiooni (ERAA) endise peasekretäri Toivo Kuldkepi 30aastane ametiaeg lõppes aasta alguses tülide ja süüdistustega, mida ERAA nõukogu lahendab praeguseni.
Veondussektori ühenduse ERAA nõukogu uurib endise peasekretäri Toivo Kuldkepi tehtud tööd, üleval on väidetavalt mitmeid kahtluseid.
Foto: Raul Mee
21. jaanuar oli ERAAs emotsionaalne päev, kuna ei lahkunud mitte üksnes kauaaegne peasekretär, vaid ta proovis kaasa võtta mitmed ERAA võtmetöötajad, esitades neile koondamisteated.
Autovedajate seas tiirelnud küsimus, miks sunniti aasta alguses lahkuma ligi veerandsada aastat Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni juhtinud Toivo Kuldkepp ning miks vahetus mõni kuu hiljem ka president? Saade „Ärikliendid roolis“ võtab need küsimused luubi alla.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA), Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA) ja Autoettevõtete Liit (AL) saatsid täna valitsusele järjekordse pöördumise, milles tuntakse muret selle üle, et valitsus pole siiani asunud ettevõtete esindajatega argumenteeritud aruteludesse teemal, mis viiks sektori käibest kuni miljard eurot.
ERAA-s on viimastel kuudel toimunud suured muutused: 21. jaanuaril kutsuti usalduse kaotuse tõttu juhatusest tagasi Toivo Kuldkepp, samast päevast on uueks tegevjuhiks Andres Tootsman. Eelmisel nädalal esitas lahkumisavalduse nõukogu esimees Einar Vallbaum, kelle asemele valiti Jaak Kivisild.
Alates 2013. aastast pole Eesti maanteetranspordi sektor kasvanud vaatamata SKT jõudsale kasvule mitte üks põrm, samal ajal kui Lätis on see kahekordistunud, Leedus aga suisa neljakordistunud, selgub OÜ Fintruck tellitud uuringust.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.