• 11.02.20, 10:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sadamates kaubamaht küll suurenes, kuid raudteel vähenes

Eesti sadamatest veeti 2019. aastal läbi 1,7 miljonit tonni rohkem kaupu kui sellele eelnenud aastal. Raudtee kaubamaht aga vähenes ligi veerandi võrra, kirjutab statistikaameti blogis ameti analüütik Birgitta Ojamaa.
Muuga sadam.
  • Muuga sadam.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Sadamates käideldud kaubamaht suurenes 2019. aastal 37,6 miljoni tonnini, mis oli eelnenud aasta võrreldes 4,7% enam. Raudtee kaubamaht vähenes aastaga ligi veerandi võrra. Raudteevedude kahanemise peamiseks põhjuseks oli riigisisese põlevkiviveo vähenemine.

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.20, 16:12
Eesti sadamate kaubaveomaht kasvas kolmandat aastat järjest
Eelmisel aastal läbis Eesti sadamaid kokku 37,6 miljonit tonni kaupu, mis on tunamullusega võrreldes 4,6% rohkem. Pärast 2011. aastat 30% langenud merevedude maht on taas juba kolmandat aastat kasvutrendis.
Uudised
  • 10.01.20, 09:35
Maersk eelistab Sillamäele Muugat
Sillamäe sadam teatas konteineriterminali töö peatamisest, sest sadama suurim klient laevandusgigant Maersk suunas oma konteinerid mujale.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele