Itella SmartPOST laiendab sel sügisel oluliselt oma pakivõrgustikku ja avab septembri jooksul 13 ning hiljem veel 2 pakiautomaati üle Eesti. Pakkide arv kasvab jõudsalt, umbes neljandiku kuus.

- Itella pakiveo äriüksuse juht Rauno Parras.
- Foto: Itella SmartPOST
Uued Itella SmartPOSTi pakiautomaadid tulevad Tallinnasse, Tartusse, Viljandisse, Pärnu ümbrusse, Kiviõlisse, Räpinasse, Haljalasse, Kiilisse, Kohilasse.
Itella pakiveo äriüksuse juht Rauno Parras ütles, et automaadivõrgu laiendamisel lähtutakse põhimõttest, et pakiautomaat peab olema inimeste igapäevasele liikumisteele võimalikult lähedal ja nii tuleb kliendil oma paki kättesaamiseks võimalikult vähe pingutusi teha. Itella SmartPOST on ainus, kelle kõik pakiautomaadid on siseruumides.
Parras toob heaks näiteks Itella pakiautomaadi asukoha Imavere Alexela juures: “Bensiinijaam koos söögikohaga Tikupoiss on saanud lühikese ajaga populaarseks, ta asub transpordisõlmes, inimesed saavad pakid tee pealt kaasa võtta, tekib niiöelda transiit ja seepärast me sinna ka automaadi paneme.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ülekoormatuse vähendamiseks lisab Itella seniste automaatide lähedale uusi, näiteks Viljandi Centrumisse. Tallinna külje all Peetris suurendati pakiautomaati ja see on nüüd 330 uksega.
“Kätte saamise lihtsamaks tegemise kõrval pöörame palju tähelepanu pakkide hoolega hoidmisele. Meie pakkide vedamise kastid toetuvad üksteise servadele ja nii on pakid hoolega hoitud ning ei vajutata alumisi lömmi,” lisas Parras.
Kantar Emori pakituru kaardistus toob välja, et pakiautomaadi valiku puhul on ennekõike otsustavaks teenuse asukoht, mugavus, maksumus ning kiirus. Head asukohta peab oluliseks suurim osa vastanutest, 74%.
Täna on ettevõttel Eestis 123 ja aasta lõpuks 138 pakiautomaati.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.