• 03.09.18, 15:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu investeerib lennujaamadesse ca 700 miljonit

Leedu valitsus planeerib kuni aastani 2028 investeerida Vilniuse, Kaunase ja Palanga lennujaamade uuendamisse ühtekokku ca 700 miljonit eurot ning säilitada kolmest rahvusvahelise lennujaamast koosneva lennujaamade võrgustiku.
Kaunase lennujaam.
  • Kaunase lennujaam.
  • Foto: Kaunas Airport
„Vilniuse, Kaunase ja Palanga lennujaamu saab laiendada järk-järgult modulaarselt nii, et see ei häiriks lennujaamade tööd ning ei tekitaks ebamugavusi reisijatele ega lennufirmadele,“ ütles Baltic Course`i teatel Leedu transpordiminister Rokas Masiulis. 
Leedu lennujaamade arendamise strateegilise plaani tegevuskava esitati eelmisel teisipäeval toimunud valitsuskomisjonide istungil. Leedu peaministri Saulius Skernelise sõnul on lennujaamade arendamisel väga oluline jälgida integreeritud transporditaristut, pidades sellega eeskätt silmas rajatavad Rail Balticat.
"Lennujaamade arengukontseptsioon peab olema kooskõlas Rail Baltica raudteeliiniga. Siiani ei ole Leedu raudtee- ja lennujaamadel olnud ühiseid projekte, kuid üksnes nende kahe transpordiliigi koostöö suudab tõsta kogu Leedu transpordisüsteemi konkurentsivõimet piirkonnas,“ ütles peaminister.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vilniuse lennujaamas on plaanitud viia lõpuni väljuvate ja saabuvate lendude terminalide rekonstrueerimine lõpule hiljemalt aastaks 2028. aastaks. Kaunases kavandatakse rajada aga täiesti uus reisiterminal, mis ühendatakse Rail Baltica maa-aluse rongijaamaga.
Samuti on Kaunase lennujaamas arendada lennukite remondi- ja tehnilise järelevalve tegevust ning Palangas rekonstrueerida lennurada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele