Kuna ettevõtetele kuuluvate sõidukite kahjude hulk on pigem kasvav trend, siis selles segmendis on If Kindlustus pidanud hinda korrigeerima, rääkis Ifi juhatuse liige Artur Praun.
Kui võrrelda eraisikute sõidukite ja ettevõtetele kuuluvate sõidukite kahjude statistikat, siis kasvav trend on just viimaste osas, mainis Praun. "Hoitakse ju neid sõidukeid pidevalt teedel ja risk avariisse sattuda on seda suurem. Selles segmendis oleme mõnevõrra pidanud ka hindu korrigeerima," rääkis kindlustusfirma juht.
Ta nentis, et kasvav kahjustatistika toob täiendava töökoormuse ka kahjukäsitlusele, just kahjuklientide teeninduses soovib If Kindlustus eesrindlik olla. "Hinnatrende on praegu keeruline prognoosida," sõnas Praun.
"Lisaks aasta alguse rasketele ilmaoludele oleme pidanud tõdema ka kahjude tavapärasest suuremat arvu teisel poolaastal. Liiklus on viimastel kuudel intensiivistunud ja teeolud on rohke vihma ning kehvema nähtavuse tõttu halvemaks muutunud, see kõik kajastub ka meie kahjustatistikas," selgitas Praun.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pealinnas on ristmikke, mida annab võrrelda ja mõõta mitte ainult nende liikluskorralduse keerukuse või ehitusmaksmuse poolest, vaid hoopis reaalsete rahasummadega, kui mitme tuhande euro eest liikluskahjusid ja plekimõlkimisi tuleb ristmikel ette.
Inges Kindlustuse tegevdirektor Lauri Riit väidab, et karm lumerohke talv võib kergitada mitte ainult kulutusi kütusele, vaid ka liikluskindlustuse tariife.
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.