• 27.09.11, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marje Josing: tarbija näeb kütuseturul kartelli

Tarbija näeb olukorda mootorikütuste jaeturul omamoodi kartellina, sest hinnad muutuvad sarnaselt ja ühel ajal, ütles konjunktuuriinstuudi direktor Marje Josing Äripäeva seminaril "Kütuseturu võimalus, mõju, konkurents ja alternatiivid". 
Josingu sõnul näeb tarbija samuti asjaolu, et hinnad ei sõltukütusevarudest, vaid sellest, kuidas konkurent käitub, vahendas Delfi. „Kütusemüügiturgu iseloomustades ütlen, et tegemist on ühe väga hämara ja häguse turuga,“ ütles Josing, viidates regulaarse ülevaate puudumisele.
Ta lisas, et Eesti kütusejaemüük on sõltuvuses maailmamajandusest ja ostuvõimest.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 27.09.11, 13:01
Moppel: aastaks 2020 jääb Eestisse kütusemüüjaid vähem
Praegu on Eesti kütuse jaeturu kontsentratsioon 5,7, mis tähendab, et 85% turust on viie suurema ettevõtte kontrolli all, kuid aastaks 2020 kontsentreerub turg veelgi, rääkis Olerexi nõukogu esimees Antti Moppel tänasel Äripäeva seminaril "Kütuseturu võimalus, mõju, konkurents ja alternatiivid". 
Uudised
  • 27.09.11, 14:16
Josing kütuseseminaril: pole raha, pole ka pidu
Eesti Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu kinnitusel mõistab paindlik Eesti inimene, et ilma rahata ei saa ka pidutseda.
Uudised
  • 27.09.11, 15:05
Moppel: autosõit ei lähe mingil juhul odavamaks 
Kui turule tekib juurde alternatiivseid kütuseid, mis võiksid aktsiisiga maksustatud bensiinist või diislist odavamad olla siis üsna tõenäoliselt maksustatakse peagi ka alternatiivid.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele