Jaana Pikalev • 27. september 2011
Jaga lugu:

Marje Josing: tarbija näeb kütuseturul kartelli

Tarbija näeb olukorda mootorikütuste jaeturul omamoodi kartellina, sest hinnad muutuvad sarnaselt ja ühel ajal, ütles konjunktuuriinstuudi direktor Marje Josing Äripäeva seminaril "Kütuseturu võimalus, mõju, konkurents ja alternatiivid". 

Josingu sõnul näeb tarbija samuti asjaolu, et hinnad ei sõltukütusevarudest, vaid sellest, kuidas konkurent käitub, vahendas Delfi. „Kütusemüügiturgu iseloomustades ütlen, et tegemist on ühe väga hämara ja häguse turuga,“ ütles Josing, viidates regulaarse ülevaate puudumisele.

Ta lisas, et Eesti kütusejaemüük on sõltuvuses maailmamajandusest ja ostuvõimest.

 

Jaga lugu:
Seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee